آوای شهر » خبر » گردشگری » نبض جامعه
کد خبر : 10390
یکشنبه - 10 فروردین 1399 - 13:59

اجرای برنامه پادکست «قصه های تهران»

برنامه پادکست «قصه های تهران» به منظور معرفی تاریخ و هویت محله های تهران و همچنین توصیف جاذبه های تاریخی و فرهنگی اجرا می شود.

اجرای برنامه پادکست «قصه های تهران»

مدیر کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان تهران گفت: برنامه پادکست «قصه های تهران» به منظور معرفی تاریخ و هویت محله های تهران و همچنین توصیف جاذبه های تاریخی و فرهنگی اجرا می شود.

به گزارش فارس، پرهام جانفشان با بیان اینکه  این برنامه به صورت شنیداری و با مشارکت راهنمایان تور ، تهران پژوهان و دوست داران میراث فرهنگی برگزار می شود افزود: در این طرح در نظر داریم ضمن تشویق شهروندان به ماندن در خانه تا شکست کامل بیماری کرونا، حس تعلق خاطر به میراث تاریخی و هویت شهری را در بین هموطنان تقویت کنیم.

جانفشان گفت: در پایان به بهترین پادکست ارسال شده بر اساس اعلام نظر شهروندان جوایزی نیز اهدا می شود.

وی افزود: ساخت پادکست در خانه نیاز به ابزار خاصی ندارد و همه علاقه مندان با کمی ذوق و سلیقه در روایت تاریخ و هویت محله های تهران و توصیف جاذبه های تاریخی می توانند با نرم افزار های تلفن همراه خود در ضبط و ویرایش صدا اقدام به ساخت پادکست کنند.

جانفشان خاطر نشان کرد: علاقه مندان به مشارکت در ساخت پادکست «قصه های تهران» نام خانوادگی خود را به سامانه پیامکی اداره کل میراث فرهنگی استان تهران به شماره ۵۰۰۰۵۴۲۸۷ پیامک کنند تا جزئیات و لینک برنامه برای آنها ارسال شود.