خبر » نبض جامعه
کد خبر : 10259
سه شنبه - 5 فروردین 1399 - 21:42

مسابقه سراسری عکاسی سین هشتم

بنیاد شهید مسابقه سراسری عکاسی سین هشتم را در بخش‌های گوناگون عکس شهدا و خانواده آنها را برگزار می‌کند.

مسابقه سراسری عکاسی سین هشتم

بنیاد شهید و امور ایثارگران مسابقه سراسری عکاسی سین هشتم را در بخش‌های گوناگون عکس شهدا و خانواده آنها  و شهدای خدمت و مدافعان سلامت دور سفره هفت سین را برگزار می‌کند.

به گزارش گروه ایثار و شهادت آوای جامعه ، این مسابقه (مسابقه سراسری #سین_هشتم ) طی روزهای سوم تا ۱۷ فروردین ماه در سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان در سراسر استان‌های کشور برگزار می‌شود.

این جشنواره در محورهای عکس شهدا در سفره هفت سین،‌ عکس دسته جمعی خانواده‌های شهدا و ایثارگران دور سفره هفت سین، عکس فرزندان و نوه شهدا و ایثارگران در دور سفره هفت سین، عکس شهدای خدمت دور سفره هفت سین و عکس مدافعان سلامت در بیمارستان‌ها در کنار سفره هفت سین از محورهای اصلی این رقابت هنری است.

در بخش ویژه مسابقه هم موضوع تصویر و سلفی نوروزی با تصاویر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی طراحی شده است که مورد استقبال شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

برای شرکت در این مسابقه ، تصاویر خود را به شناسه اینستاگرامی navide.shahed@ ارسال کنید. تصاویر خود را در صفحه شخصی‌تان منتشر و شناسه navide.shahed@ را تگ کنید. شناسه اینستاگرامی navide.shahed@ را فالو کنید.

همچنین معاونت فرهنگی بنیاد شهید و صندوق قرض‌الحسنه شاهد به ۴۰ پست پربازدید جوایز ویژه‌ای را اهدا می‌کند. اهداء جوایز  نیز روز ۲۱ فروردین همزمان با ولادت حضرت قائم عجل الله تعالی فرجه و جشن نیمه شعبان تقدیم برگزیدگان مسابقه هنری خواهد شد.