آژیر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 10247
سه شنبه - 5 فروردین 1399 - 21:21

امداد رسانی به ۵۲۰ نفر آسیب دیده حوادث

امدادرسانی‌های لازم به ۵۲۰ نفر از افراد تحت‌تاثیر حوادث جوی ارائه و ۷۳ تن نیز اسکان اضطراری داده شدند.

امداد رسانی به ۵۲۰ نفر آسیب دیده حوادث

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به انجام عملیات امدادی در ۱۵ شهر و روستا و ۵ محورکوهستانی افزود: امدادرسانی‌های لازم به ۵۲۰ نفر از افراد تحت‌تاثیر حوادث جوی ارائه شده است.

به گزارش گروه حوادث آوای جامعه، مرتضی سلیمی،  درباره  گزارش عملیات امدادی در حوادث جوی ۲۴ ساعت گذشته گفت : ١۵استان آذربایجان شرقی،بوشهر،چهارمحال و بختیاری،خراسان جنوبی و شمالی،سمنان،سیستان
بلوچستان،فارس،قزوین،قم،کرمان،کهگیلویه و بویراحمد،مازندران،مرکزی و هرمزگان متاثر از حوادث جوی بودند.

وی با اشاره به انجام عملیات امداد و نجات در ۱۵ شهر و روستا و ۵ محورکوهستانی افزود: امدادرسانی‌های لازم به ۵۲۰ نفر از افراد تحت‌تاثیر حوادث جوی ارائه و ۷۳ تن نیز اسکان اضطراری داده شدند.

سلیمی با اشاره به انتقال  ۱۵ نفر به مناطق امن و تلاش برای یافتن یک مفقودی در بوشهر، اظهار داشت : ۷۴ تیم عملیاتی شامل ۲۶۰ امدادگر و نجاتگر خدمات لازم را به هموطنان ارائه می‌کنند.

رئیس سازمان امداد و نجات با تاکید بر تخلیه آب از ۳۳ واحد مسکونی و رهاسازی ۱۱ دستگاه خودرو از مسیر سیلاب افزود: علاوه بر آن ۱۶ دستگاه چادر، ۲۱۵ تخته پتو، ۱۱۶ تخته موکت و ۱۶۷ کیلوگرم نایلون میان متاثران از حوادث جوی توزیع شده است. گفتنی است  امداد رسانی در ۲۱ شهر و روستا همچنان ادامه دارد.