آوای شهر » خبر
کد خبر : 10062
دوشنبه - 26 اسفند 1398 - 21:48

سیاست های راهبردی برای بهبود فضای سبز

شهردار منطقه ۷ پایتخت گفت: در راستای اجرای سیاست شهرداری تهران درباره طرح استقبال از نوروز ۹۹ این معاونت اقدام به اجرای سه سیاست راهبردی در اداره فضای سبز این منطقه کرده است. به گزارش گروه شهری آوای جامعه،  سمیه حاجوی با بیان این مطلب افزود: به منظور تحقق سیاست کاشت نهال به صورت تک […]

سیاست های راهبردی برای بهبود فضای سبز

شهردار منطقه ۷ پایتخت گفت: در راستای اجرای سیاست شهرداری تهران درباره طرح استقبال از نوروز ۹۹ این معاونت اقدام به اجرای سه سیاست راهبردی در اداره فضای سبز این منطقه کرده است.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه،  سمیه حاجوی با بیان این مطلب افزود: به منظور تحقق سیاست کاشت نهال به صورت تک درخت در خیابان های فاقد سایه انداز که دارای امکانات زیربنایی مانند آب و فضای مناسب بوده این منطقه اقدام به کاشت نهال تک درختی در خیابان های ورزنده، حقوقی، شهدای ناجا، کنگاور و دماوند کرده است.

وی  تصریح کرد: با هدف اجرای سیاست دوم شهرداری تهران در حوزه پیرایش قطعات فضای سبز به منظور ارتقاء زیباشناختی آن، این فعالیت ها در خیابان های بهار شیراز ،شهید بهشتی، سبلان جنوبی، قدوسی و خواجه نصیرالدین طوسی از سوی نواحی ۵گانه در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار منطقه ۷ یادآور شد: در بازدیدهای انجام شده در خیابان های شهید مدنی، سهروردی، شهید نامجو، شهید کابلی و شریعتی مقرر شده اقداماتی از قبیل واکاری درختان معابر و پرچین های حاشیه معابر عمومی اجرا شود.

وی در پایان تاکید کرد: امیدواریم با اجرای طرح های اینچنینی شاهد ارتقاء و بهبود کیفیت فضای سبز در سطح شهر و منطقه باشیم.