آوای شهر » خبر
کد خبر : 10007
یکشنبه - 25 اسفند 1398 - 22:10

اجرای پروژه پیاده راهی مسیر طبیعت

شهردار منطقه شش پایتخت اجرای پروژه پیاده راهی مسیر طبیعت بر روی اراضی  پوسته تونل رسالت را از برنامه های مدیریت شهری عنوان کرد.

اجرای پروژه پیاده راهی مسیر طبیعت

شهردار منطقه شش پایتخت اجرای پروژه پیاده راهی مسیر طبیعت بر روی اراضی  پوسته تونل رسالت را از برنامه های مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: اجرای این پروژه تاثیرات بسیاری را در منطقه  و شهر تهران خواهد داشت و پل ارتباطی شرق به غرب بوده و تپه‌های عباس‌آباد و برج میلاد را به نحوی با یکدیگر ارتباط خواهد داد.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه،  تورج فرهادی گفت: هسته اصلی این پیاده راه، روی تونل و به صورت مسیر سبز تعریف شده است و در حال حاضر این ظرفیت وجود دارد که تپه‌های عباس‌آباد را به برج میلاد وصل کنیم.

شهردار منطقه شش خاطر نشان کرد: این پروژه چندین سال است که مطرح شده  و در مرحله بررسی‌های مشاوران قرار دارد و قراردادهای مطالعاتی در حال اجراست و در کنار آن برای فاز اجرایی به دنبال جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی هستیم.

وی اظهارداشت: تلاش بر این است که محور رسالت را تقویت کنیم و آن را به عنوان یک محور ارتباطاتی مدنظر قرار دهیم و می‌توان در این مسیر چند مرکز تفرجگاهی و فرهنگی ایجاد کرد.

به گفته فرهادی اجرای این پروژه باعث می‌شود یک فضای فرهنگی، گردشگری و مذهبی در این منطقه ایجاد شود.